Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Γκολ, Γκολ, Πολλά Γκολ….


Η πορεία τηα ΑΕΛ στο περσινό πρωτάθλημα ήταν αρκετά καλή, όμως αν έλειψε κάτι που πιθανό να της στέρησε το κάτι παραπάνω, ήταν το εύκολο γκολ. Οι αδυναμίες και τα κενά εντοπίστηκαν όμως και η διοίκηση προχώρησε σε προσθήκες που αναμένεται να δώσουν περισσότερη αποτελεσματικότητα. Γι’ αυτό τον σκοπό, η ομάδα μας, απέκτησε τον Ντα Σίλβα Λουϊς Γκαρτίνο Σερτζιάο, ο οποίος την χρονιά που πέρασε αναδείκτηκε πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος. Ο 30χρονος Βραζιλιάνος (1/12/1979) φορώντας την φανέλλα της Δόξας, έκανε την ζημιά του με τα γκολ που σημείωσε σχεδόν σε όλες τις ομάδες.

«Ήλθα στην ΑΕΛ για να πετύχω πολλά γκολ. Γι’ αυτό είμαι εδώ. Γνωρίζω τις απαιτήσεις των οπαδών της νέας μου ομάδας, όμως γι΄αυτό με πήραν, αυτή είναι η δουλειά μου. Δεν σας το κρύβω πως περισσότερο από τα δικά μου γκολ, θέλω πρώτα η ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της. Στόχος μου για την επόμενη χρονιά είναι να βάλω όσα πιο πολλά γκολ μπορώ αλλά και να πανηγυρίσω κάποιο τίτλο με την ΑΕΛ»Αυτά ήταν τα λόγια του Σερτζιάο όταν του ζητήσαμε να μας δώσει τις εντυπώσεις από την παραμονή του στην ΑΕΛ.

«Είμαι ασφαλώς, πολύ χαρούμενος που υπέγραψα σε μια μεγάλη ομάδα της Κύπρου όπως είναι η ΑΕΛ. Γνωρίζω σε ποια ομάδα ήλθα και θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ΑΕΛ που με έφεραν στην ομάδα τους. Από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησαν οι επαφές έδειξαν ότι με ήθελαν πάρα πολύ. Αυτό που υπόσχομαι είναι πως θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό».Ο Σερτζιάο θεωρείται απόλυτα πετυχημένος, στο πέρασμα του από την Δόξα και αυτό που μένει πλέον είναι να αποδείξει πως μπορεί να ανταπεξέλθει το ίδιο καλά και στην ΑΕΛ. Βέβαια το να αναδειχθείς πρώτος σκόρερ σε ένα πρωτάθλημα δεν είναι και τόσο εύκολη υπόθεση. Τόσο στην προηγούμενη του ομάδα, όσο και στο διάστημα που βρίσκεται στην ΑΕΛ, παρά την φήμη του γκολτζή…είναι αθόρυβος. Κάνει τις πλάκες του, δείχνει άνθρωπος με καλοσύνη και καρδιά και αν έχει ένα μειονέκτημα, αυτό έχει να κάνει πως δεν μιλάει πολύ καλά την Αγγλική, κάτι που τον δυσκολεύει στην επικοινωνία. Ο Βραζιλιάνος παρά την σωματοδομή του, έχει άψογη τεχνική. Ξέρει να κατεβάζει την μπάλα με το στήθος και να χρησιμοποιεί με την ίδια ικανότητα τα δύο του πόδια. Είναι ταχύς, μπορεί να σκοράρει με το κεφάλι, λόγω της αλτικότητας του και όλα αυτά σε συνδυασμό με το μυαλό και την πειθαρχία που έχει στο παιχνίδι του. Όλα αυτά τα στοιχεία διαπιστώθηκαν στον ένα χρόνο παρουσίας του στην Δόξα. Μένει να είναι το ίδιο καλός και με την φανέλα της ΑΕΛ, της οποίας φυσικά οι απαιτήσεις θα είναι περισσότερες.

«Μας περιμένουν όλους πολλές υποχρεώσεις και θα πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να βελτιωθούμε σε όλους τους τομείς. Περιμένουμε όλοι την κάθε επόμενη αγωνιστική για να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Η νέα μου ομάδα, είχε μια εξαιρετική πορεία την προηγούμενη χρονιά και ο κόσμος θα περιμένει περισσότερα αυτή την χρονιά. Αυτό και μόνο δείχνει πως θα πρέπει να είμαστε καλύτεροι».Προσθέτοντας πως θα δώσει τον καλύτερο του εαυτό για τον κόσμο της ΑΕΛ…

«Δεν είναι μόνο ότι έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τους οπαδούς της ΑΕΛ. Τους έχω δει στον τελικό του κυπέλλου και τους θαύμασα. Δεν το κρύβω, πως ένας από τους βασικούς λόγους που είπα το ναι, ήταν και η μαγεία που μπορείς να νοιώσεις με τέτοιο κόσμο στο πλευρό σου. Τους έχω ζήσει σαν αντίπαλος, όμως τώρα περιμένω με ανυπομονησία να παίξω γι’ αυτούς και να πανηγυρίσω μαζί τους. Αυτό που έγινε στην πρεμιέρα των προπονήσεων, δεν γίνεται σε πολλές ομάδες, όπως και στην πρεμιέρα με την Δόξα και στο Δασάκι που μας έδωσαν πολλές δυνάμεις για να κερδίσουμε».Ρωτήσαμε τον Βραζιλιάνο επιθετικό να μας πει πόσο σημαντικό είναι για την ομάδα του που ξεκίνησε με επιτυχίες την νέα περίοδο.

«Δεν είναι το παν η καλή αρχή, όμως σε βοηθάει ψυχολογικά όταν ξεκινάεις με νίκες. Είναι καλό αυτό το ξεκίνημα, όμως δεν φτάνει μόνο αυτό. Έχει σημασία να δείξουμε σταθερότητα και να πάρουμε την ομάδα εκεί που της αξίζει. Δεν θα έχει σημασία αυτό το καλό ξεκίνημα αν δεν υλοποιήσουμε στο τέλος τους στόχους μας…»Στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος η ΑΕΛ αντιμετόποισε την παλιά σου ομάδα Δόξα. Παρ’ ότι δεν αγωνίστηκες λόγω τραυματισμού, πως ένιωσες….

«Πέρασα ωραία στην Δόξα, έχω κάνει φίλους, όμως τώρα η ομάδα μου είναι η ΑΕΛ καιθα κάνω τα πάντα για να κερδίζει πάντα…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου